(داخلی 106)02142294

english.dep@pact.ir

آزمون تعیین سطح 

لطفا برای شرکت در آزمون تعیین سطح روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعیین سطح زبان انگلیسی چیست؟ و دلیل اینکه موسسه های زبان اصرار بر تعیین سطح زبان شما دارند چیست ؟


تعیین سطح زبان انگلیسی چیست؟ تا حالا شده برای ثبت‌نام به یکی از موسسات زبان انگلیسی مراجعه کرده باشید و با این مساله روبرو شده باشید که “شما باید در ابتدا تعیین سطح بشید”؟

 

شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که دلیل این اصرار برای انجام تعیین سطح زبان انگلیسی چیست؟

 

شاید شما به دلایل مختلفی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم از انجام این تعیین سطح شانه خالی کرده باشید.

 

خیلی از موسسات آزمون تعیین سطح زبان را شرط ورود به سیستم آموزشی خودشان می‌دانند و شما را مجاب به انجام تعیین سطح می‌کنند.
مطمئن باشید اگر به مطالعه ادامه این مطلب ادامه دهید متوجه می‌شوید که این اصرار دلایل زیادی دارد و برخلاف چیزی که تصور می‌شود اصلا منفعت مالی خاصی در این اصرار نیست.

 

دلایل لزوم تعیین سطح زبان در موسسات زبان انگلیسی چیست؟


در ابتدا لازم به ذکر است که برنده‌ی اصلی انجام تعیین سطح کسی نیست جز متقاضی یادگیری زبان انگلیسی.

فرض کنید شما برای ثبت نام به یک آموزشگاه زبان مراجعه کرده‌اید تا بتوانید زبان انگلیسی را برای رسیدن به هدف خودتان آموزش ببینید در این موقعیت نه شما شناختی جز شناخت کلی از آموزشگاه دارید و نه آموزشگاه از شما اطلاعات دقیقی دارد.

 

اطلاعاتی که یک موسسه زبان معتبر برای مشاوره دقیق به شما نیاز دارد چیزی نیست جز اطلاعاتی درباره‌ی دانش زبانی شما در سرفصل‌های گرامر زبان انگلیسی (دستور زبان) ، Vocabulary (دایره لغت) ، Speaking (مکالمه زبان انگلیسی) ، Function و Listening (درک مطلب شنیداری) که این اطلاعات از طریق سری سوالات و مصاحبه‌ای که از شخص شما انجام می‌شود به دست می‌آید.

 

موسسه PACT

مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، موسسه آموزشی است که توسط دانشگاه صنعت نفت و انجمن حسابداران خبره ایران پایه‌گذاری شده است. این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و به عنوان نماینده رسمی انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان (CIMA) و انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA) گام بلندی را جهت تبدیل شدن به یک مرکز آموزش حرفه‌ای بین‌المللی برداشته است. این مرکز در راستای تقویت و توسعه حسابداری و مدیریت مالی و زبان انگلیسی در کشور، دوره‌های گوناگونی را طراحی و برگزار می‌کند.
دوره‌های مرکز آموزش حسابداران خبره به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

دوره‌های بین المللی
دوره‌های بلند مدت داخلی
دوره‌های زبان انگلیسی
دوره‌های کوتاه مدت تخصصی
دوره‌های سازمانی
دوره‌های بورس و سرمایه گذاری
این مرکز با بیش از 23 سال سابقه در این حوزه تنها نمایندۀ طلائی (GOLD) انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA)، انجمن حسابداران مدیریت خبره انگلستان (CIMA)، انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز (ICAEW) در ایران است.
نزدیک به 150000 دانشجو و حدود 200 استاد در این مرکز مشغول آموزش و تدریس هستند. هدف مرکز آموزش حسابداران خبره پرورش دانشجویان و دانش آموختگانی است که در حوزه‎‌ی بازار کار مالی و حسابداری به صورت کاملا حرفه‌‎ای و مسلط به زبان انگلیسی و تخصصی فعالیت کنند.

هدف سازمان حسابداران خبره

هدف این مرکز فراهم کردن کیفیت آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی و ارائه خدمات آموزشی منحصر به فردی است که در دانشکده‌ها و سایر مراکز آموزشی داخل کشور ارائه نمی‌شود