(داخلی 106)02142294

english.dep@pact.ir

دوره های فوق فشرده

اگر در یادگیری زبان انگلیسی خیلی عجله دارید، دوره­های فوق فشرده را انتخاب کنید. این دوره­ها از سطح پایه (Basic) تا سطح پیشرفته (Advanced) طراحی شده­اند. برای گذراندن هر سطح تنها یک ترم 90 ساعتی نیاز است (سرعتی دو برابر دوره­های عادی. زیرا در دوره­های عادی برای گذراندن هر سطح به دو ترم نیاز است). کلاسها 5 روز در هفته، از شنبه تا چهارشنبه،  و هر روز 3 ساعت برگزار می­شوند.

این دوره­ها هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری آنلاین قابل ارائه هستند. این دوره­ها برای شرکتها و سازمانها نیز قابل اجرا هستند چه در محل سازمانی آنها چه در محل مرکز آموزش حسابداران خبره.

دوره­‌های فوق‌فشرده مرکز آموزش حسابداران خبره برای افرادی طراحی شده که طی مدت کوتاهی (7 ماهه) قصد دارند مهارت زبان انگلیسی خود را از مبتدی تا پیشرفته توسعه دهند. این دوره برای افراد متقاضی تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت، شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و کلیه افراد علاقمند به زبان انگلیسی مناسب است.

 

کلاس فوق فشرده به زبان ساده یعنی تعداد بیشتر جلسات در هفته و همچنین ساعات بیشتر کلاس زبان انگلیسی در هفته. مثلا شما شاید در یک کلاس عادی ۳ جلسه ۹۰ دقیقه ای در هفته در کلاس‌ها باشید. اما برای کلاس‌های فوق‌فشرده شما معمولا ۵ روز در هفته و هر روز ۱۸۰ دقیقه سرکلاس هستید.

چرا دوره فوق‌فشرده زبان انگلیسی را انتخاب کنم؟

ایده‌آل همه زبان‌آموزان این است که در یک مدت کوتاه به یک زبان تسلط پیدا کنند. مثلا در یک زمان شش یا هفت ماهه بتوانید فیلم زبان انگلیسی ببینید، نامه انگلیسی بنویسید، در جلسات بین‌المللی شرکت کنید و یا آزمون آیلتس و یا تافل را با نمره خوب بگذرانید.

مواردی از مزیت‌­های این دوره­‌ها عبارتند از:

  • سرعت اولین و مهم ترین مزیت این کلاس هاست: در مرکز PACT این کلاس‌ها از مبتدی تا پیشرفته تنها 7 ماه زمان می‌برد.
  • شما هر روز با زبان انگلیسی سروکار خواهید داشت: حتما از افرادی که در خارج از کشور هستند شنیده‌اید که می‌گویند ما در مدت زمان کوتاهی توانستیم زبان را یاد بگیریم. یکی از مهم ترین دلایل این اتفاق این است که افراد مجبور هستند هر روز و در ساعات مختلف با زبان انگلیسی سر و کار داشته باشند. دقیقاً مشابه همین اتفاق در کلاس‌های فوق‌فشرده می‌افتد و افراد در زبان انگلیسی غرق می‌شوند.
  • درکلاس‌ها فرصت زیادی برای مکالمه خواهید داشت: ما می‌دانیم که همیشه یکی از مشکلات کلاس‌های زبان این است که وقت کم می‌آید و استاد نمی‌تواند از همه بخواهد که مکالمه داشته باشند. اما در آموزش به صورت فوق‌فشرده زبان انگلیسی قضیه کاملاً برعکس است. یعنی شما به راحتی با همکلاس‌های خود مکالمه خواهید داشت و هم چنین با استاد نیز زمان کافی برای مکالمه دارید.