(داخلی 106)02142294

english.dep@pact.ir

 دوره های تخصصی و کارگاهها

دوره­های تخصصی دپارتمان زبان انگلیسی  مرکز آموزش حسابداران خبره شامل زبان تخصصی رشته­های مختلف حرفه­ای می­باشد. مثلا در حال حاضر زبان تخصصی حسابداری، زبان تخصصی امور مالی، زبان تخصصی بانکداری و زبان تخصصی حسابرسی در این مرکز در حال برگزاری هستند. سایر دوره­های تخصصی شامل مهارتهای خرد دنیای کسب و کار مانند زبان انگلیسی برای ایمیل و نامه­های رسمی، نگارش در کسب و کار، نوشتن گزارش بیزنس به زبان انگلیسی، مذاکره به زبان انگلیسی و سایر مهارتهای لازم برای پیشرفت و روزآوری در دنیار کسب و کار هستند.

موسسه PACT

مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، موسسه آموزشی است که توسط دانشگاه صنعت نفت و انجمن حسابداران خبره ایران پایه‌گذاری شده است. این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و به عنوان نماینده رسمی انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان (CIMA) و انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA) گام بلندی را جهت تبدیل شدن به یک مرکز آموزش حرفه‌ای بین‌المللی برداشته است. این مرکز در راستای تقویت و توسعه حسابداری و مدیریت مالی و زبان انگلیسی در کشور، دوره‌های گوناگونی را طراحی و برگزار می‌کند.
دوره‌های مرکز آموزش حسابداران خبره به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

دوره‌های بین المللی
دوره‌های بلند مدت داخلی
دوره‌های زبان انگلیسی
دوره‌های کوتاه مدت تخصصی
دوره‌های سازمانی
دوره‌های بورس و سرمایه گذاری
این مرکز با بیش از 23 سال سابقه در این حوزه تنها نمایندۀ طلائی (GOLD) انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA)، انجمن حسابداران مدیریت خبره انگلستان (CIMA)، انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز (ICAEW) در ایران است.
نزدیک به 150000 دانشجو و حدود 200 استاد در این مرکز مشغول آموزش و تدریس هستند. هدف مرکز آموزش حسابداران خبره پرورش دانشجویان و دانش آموختگانی است که در حوزه‎‌ی بازار کار مالی و حسابداری به صورت کاملا حرفه‌‎ای و مسلط به زبان انگلیسی و تخصصی فعالیت کنند.

هدف سازمان حسابداران خبره

هدف این مرکز فراهم کردن کیفیت آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی و ارائه خدمات آموزشی منحصر به فردی است که در دانشکده‌ها و سایر مراکز آموزشی داخل کشور ارائه نمی‌شود