با رباتها به زبان انگلیسی چت کنید!

رباتهای چت یا همان چت باتها با تکنولوؤی هوش مصنوعی کار می کنند. آنها می توانند سطح انگلیسی شما را ارزیابی کرده و به شما در یادگیری سریعتر کمک کنند. پس از چند مکالمه با شما ، ربات نمای کلی از توانایی های انگلیسی شما را ایجاد می کند و مکالمات را با سطح شما تنظیم می کند.

هرچه بیشتر با ربات تمرین کنید و در حافظه آنها قرار دهید ، نقاط قوت و ضعف شما را بهتر درک می کند. سپس می تواند درس های سفارشی را برای شما فراهم کند. این یک روش عالی برای یادگیری متناسب برای سطح ، سرعت و تنظیمات شخصی شما است.

دو مورد از این رباتها را همینجا به شما معرفی می کنیم. به یاد داشته باشید که این تکنولوژی نوپا است اما کمک زیادی به شما خواهد کرد.

  1. Mondly

Mondly یک راه حل برای یادگیری زبان با یک نسخه وب و یک برنامه تلفن همراه است. برنامه آنها همراه با ربات های چت است که می توانید با آنها ارتباط کتبی یا مکالمه با تلفن یا با رایانه خود برقرار کنید.

هنگامی که با چت بات مکالمه دارید ، چند پاسخ احتمالی به شما پیشنهاد می شود. همچنین می توانید نمونه­هایی را که با صدای زن و مرد گفته می شود، بشنوید که تلفظ را به شما یاد می دهد. می توانید یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید ، یا از متن خارج شوید و با گفتن آن یا تایپ کردن آن در پنجره چت پاسخ خود را بدهید.

وقتی chatbot نتواند حرف شما را بفهمد ، از شما می خواهد این کار را تکرار کنید. با این ربات شما می توانید انگلیسی آمریکایی یا بریتانیایی یاد بگیرید.

  1. Andy

اندی یک برنامه چت است که مخصوص تمرین مکالمه انگلیسی طراحی شده است. این ربات هم معلم شما است هم دوست شما. می توانید با اندی یک بحث معمولی داشته باشید یا بازی های زبانی انجام دهید. همچنین گزینه­ هایی برای یادگیری دستور زبان انگلیسی و گسترش واژگان شما وجود دارد.

زبان آموزان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته می توانند توضیحی در مورد قوانین دستوری مختلف پیدا کنند. هنگامی که موضوعی را انتخاب کردید، اندی دستورالعمل مختصری به شما می دهد و می­توانید توضیحات بیشتری بخواهید. در پایان هر درس گرامر شما نیز تست می­شود. اگر اشتباه کنید، اندی به شما می گوید که کجا اشتباه کرده­اید. این برنامه همچنین هنگام چت کردن خطاهای شما را اصلاح می­کند.

وقتی یادگیری کلمات بیشتری را انتخاب می­کنید، اندی تعاریف کلماتی را که نمی­دانید به شما ارائه می­دهد. همچنین نمونه ­هایی از کلمات مورد استفاده در زمینه­های زندگی واقعی را دریافت خواهید کرد. اگر هم فقط دوست دارید گپ بزنید، اندی دوست شما است و با شما چت می­کند.

 

pact.english-dep.ir